۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۴

آیت الله صدیقی:

هیچ زمانی مجموعه انتظامی این قدر مورد تشویق مردم قرار نگرفته نبود

هیچ زمانی مجموعه انتظامی این قدر مورد تشویق مردم قرار نگرفته نبود

اهواز- امام جمعه موقت تهران گفت: هیچ زمانی مجموعه انتظامی این قدر مورد تشویق مردم قرار نگرفته و این حمایت‌ها و جمعیت‌های میلیونی در حمایت از پلیس بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله کاظم صدیقی ظهر امروز پنجشنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در دیدار با فرمانده، مسئولان و کارکنان فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: کسب اعتبار و آبرویی را که مجموعه انتظامی در فتنه اخیر مقابله با اشرار و اراذل و اوباش که از خارج کشور هدایت می‌شد به ملت ایران به‌خصوص به امنیت سازان و حماسه آفرینان سازمان فراجا تبریک می‌گویم.

وی افزود: تبریک من به سازمان فراجا به جهت جان برکف بودن و حاضر در صحنه بودن است و آن ظرفیتی است که در این مرحله کارکنان مجموعه انتظامی از خود نشان دادند، چون نقشه دشمنان این بود که عملکرد پلیس را به خشونت بکشانند، کشته سازی کنند و با این ترفند نظام را در جهان بدنام کنند و به عنوان حقوق بشر در مجامع بین‌المللی ما را به محاکمه وادارند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: در حوادث اخیر به کارکنان پلیس جسارت و اهانت شد و خودروهای آن‌ها را به آتش کشیدند ولی با تدبیر و درایت مجموعه انتظامی آنها خشونت به خرج ندادند.

وی با اشاره به اینکه پلیس عوامل ناامنی فتنه اخیر را شناسایی و برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد، افزود: کسی که در بحران‌ها بتواند خود را کنترل کند و از مرز قانونی عبور نکند، یک قهرمان است.

آیت الله صدیقی گفت: همان طور که در خطبه‌های نماز جمعه گفتم هیچ زمانی مجموعه انتظامی این قدر مورد تشویق مردم قرار نگرفته و این حمایت‌ها و جمعیت‌های میلیونی در حمایت از پلیس بی‌سابقه بوده است.

کد خبر 5674426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      1 0
      اعدامیان خارجی نیستندفرزندان این مملکت هستند